۳۶۰,۰۰۰ تومان

قيمت و خريد تلفن تحت شبكه سيسكو مدل 7941 در فروشگاه تجهيزات شبكه و VOIP يوزدلند

  • برند : سيسكو
  • مدل : 7941
  • وضعيت انبار : موجود
  • وضعيت استفاده : كاركرده –  Used
  • مشاوره رايگان براي خريد تلفن ويپ سيسكو 7941
  • تغيير فريمور رايگان IP Phone 7941 CISCO توسط يوزدلند (SIP – SCCP)

ويژگي خريد تلفن 7941 از يوزدلند

وضعيت استفاده يك گزينه را انتخاب كنيداستفاده شده - Used

موجود در انبار

  •  با گارانتي 1 ساله يوزدلند - شامل 20% شارژ اضافي خواهد شد
  •  به همراه پك و بسته‌بندي - شامل 30،000 تومان شارژ اضافي خواهد شد

۳۶۰,۰۰۰ تومان

خريد

شناسه محصول: ip-phone-7941 دسته:

ررسي تلفن تحت شبكه CISCO 7941

تلفن VOIP سيسكو 7941 يكي از تلفن‌هاي IP خوش قيمت موجود در بازار ايران مي‌باشد كه كارشناسان مراكز تلفني تحت خريد تلفن سيسكو مدل 7941 شبكه يا VOIP ، در بسياري از پروژه‌ها و سناريو‌هاي خود آن را به مشتريان و كارفرمايان خود پيشنهاد مي‌دهند . در ادامه امكانات ، نقاط قوت و ضعف ، ويژگي‌ها و مشخصات اين تلفن محبوب را بيشتر مورد بررسي قرار مي‌دهيم .

نگاهي دقيق‌تر به تلفن 7941 سيسكو

تلفن 7941 سيسكو يكي از تلفن‌هاي محبوب و پركاربرد در بازار VOIP ايران مي‌باشد كه با توجه به قابليت‌ها و قيمت مناسبي كه دارد همواره مورد توجه بسياري از كاربران و كارشناسان قرار مي‌گيرد . 7941 درست مانند تلفن 7940 و يا ديگر تلفن‌هاي سري 79XX از يك طراحي خاص و كلاسيك بهره برده و با صفحه نمايش بزرگي كه در اختيار دارد مي‌تواند همچنان نظر بسياري از كاربران و مديران سازمان‌ها را به سمت خود جلب كند .

از طراحي و شكل ظاهري تلفن كه عبور كنيم به بحث مشخصات سخت‌افزاري آن مي‌رسيم ، 7941 با داشتن دو اكانت داخلي و پشتيباني از دو پروتكل محبوب SIP و SCCP به ما اين امكان را مي‌دهد تا بتوانيم از آن علاوه بر مراكز تلفني سيسكو ، براي اتصال به تلفن داخلي در ديگر مراكز تلفني SIP ساپورت نيز استفاده كنيم . البته بايد به اين نكته توجه خريد IP Phone سيسكو مدل 7941 داشته باشيد كه براي استفاده از هر يك از اين دو پروتكل محبوب بايد در قدم اول فريمور سازگار با آن پروتكل را به كمك سرويس TFTP روي تلفن بارگذاري كنيم . (تغيير فريمور تلفن‌ در صورت درخواست شما عزيزان توسط تيم يوزدلند انجام خواهد شد . علاوه بر اين در صورتي كه مي‌خواهيد اين اقدام را خودتان انجام دهيد مي‌توانيد فايل‌ها و نرم‌افزار مورد نياز را از Tab دانلود اين محصول به سادگي دريافت نماييد.)

در طراحي سخت‌افزاري اين تلفن محبوب مانند بسياري از تلفن‌هاي IP ديگر دو پورت اترنت در نظر گرفته شده است كه به كاربران اين امكان را مي‌دهد تا بتوانند علاوه بر تلفن ، كامپيوتر كنار تلفن را نيز به بستر شبكه سازمان متصل كنند . مهم‌ترين ويژگي مثبتي كه تلفن 7941 نسبت به خريد IP Phone دست دو برادر دو قلوي خود يعني 7940 دارد اين است  كه پورت اصلي  اين تلفن به ما اين امكان را مي‌دهد تا بتوانيم علاوه بر آداپتور ، برق مورد نياز تلفن را با استفاده از POE نيز تامين كنيم . اين در حالي است كه مدل 7940 براي تامين برق تلفن از طريق بستر شبكه تنها از تكنولوژي power inline كه مختص تجهيزات نسبتا قديمي سيسكو مي‌باشد پشتيباني مي‌كند .

تلفن 7941

چرا خريد و فروش تلفن 7941 سيسكو به صورت كاركرده و دست دوم همچنان ادامه دارد ؟

همانطور كه گفته شد تلفن 7941 سيسكو علاوه بر ويژگي‌ها و امكانات سخت‌افزاري بسيار مناسبي كه دارد از قيمت خوبي نيز برخوردار است كه همين خريد تلفن تحت شبكه امر باعث مي‌شود تا كارشناسان سيستم‌هاي تلفني ويپ ، تلفن استوك 7941 سيسكو را براي كاهش هزينه‌هاي راه‌اندازي پروژه‌ها به مشتريان و كارفرمايان خود پيشنهاد دهند .

تلفن ويپ 7941

ويژگي‌هاي IP Phone 7941 سيسكو :

  1. زيبايي ظاهري
  2. كيفيت ساخت بالا
  3. پشتيباني از VLan
  4. صفحه نمايش نسبتا بزرگ
  5. پشتيباتي از 2 اكانت داخلي
  6. پشتيباني از POE استاندارد
  7. قيمت مناسب براي مدل‌هاي كاركرده و استوك

نقاط ضعف IP Phone 7941 سيسكو :

  1. قيمت بالا براي مدل‌هاي نو
  2. عدم پشتباني از پروتكل SIP به صورت پيش‌فرض
  3. نياز به فايل كانفيگ و TFTP Server براي تنظيمات
  4. اندازه نسبتا بزرگ تلفن ( البته اين مورد كاملا سليقه‌اي هست! )

فايل هاي لازم براي تغيير فريمور و كانفيگ تلفن سيسكو مدل 7941

در صورتي كه براي خريد تلفن تحت شبكه CISCO مدل 7941 به راهنمايي و يا مشاوره بيشتري احتياج داريد مي‌توانيد همين حالا با شماره‌ تماس‌هاي يوزدلند تماس گرفته و با مشاوران فروش ما در ارتباط باشيد .